- Վերանայելու ենք կրթության կառավարման եւ վերահսկման ողջ շղթան, հանրակրթության պետական եւ առարկայական չափորոշիչները, որդեգրելու ենք Հայաստանի զարգացմանն ուղղված կրթական մոդել։
- Որակյալ կրթություն ենք ապահովելու երկրի ողջ տարածքում, բացառելու ենք լեռնային, բարձրլեռնային եւ սահմանամերձ համայնքներում դպրոցների օպտիմալացումը: Նախադպրոցական կրթության հասանելիությունը հասցնելու ենք90-95 տոկոսի։
- Գյուղական համայնքներում ուսուցիչների պակասը լրացնելու եւ դպրոցական կրթության որակի բարձրացման համար կներդրվի այդ համայնքներում աշխատող ապագա ուսուցիչների սոցիալական երաշխիքների համակարգ:
- Մշակվելու եւ ներդնելու ենք հաջորդ սերնդի դպրոցական դասագրքերի եւ ուսումնամեթոդական նյութերի, այդ թվում՝ թվային, տեխնիկական եւ բովանդակային նոր չափորոշիչները, որոնք կապահովեն դասագրքերի կառուցվածքի եւ բովանդակության համապատասխանությունը աշակերտների տարիքին եւ գիտելիքներին:
- Մոտ ապագայում կապակենտրոնացվի եւ կթվայնացվի դպրոցների ավարտական քննությունների եւ ԲՈՒՀ-երի միասնական ընդունելության քննությունների անցկացման համակարգը։
- Վերանայելու ենք ԲՈՒՀ-երի կառավարման խորհուրդների ձեւավորման կարգերն ու չափանիշները։
- Մինչեւ 50 տոկոսով կավելացվեն բնագիտություն, տեխնոլոգիա, ճարտարագիտություն, մաթեմատիկա եւ հայագիտական ուղղություններով մասնագիտացումների ֆինանսավորումը մեկ ուսանողի մասով: Ընդհանուր առմամբ՝ հիմնովին վերանայվելու են ուսանողներին տրամադրվող ֆինանսական աջակցության բոլոր տեսակները՝ այդ աջակցության հասցեականությունը բարելավելու նպատակով։
- Արտոնություններ կսահմանվեն բարձր որակավորմամբ արտերկրյա մասնագետներին՝ ՀՀ գրանցում ունեցող գիտատեխնիկական կազմակերպություններում աշխատանքի վերցնելու դեպքերում։ Կձեւավորվի անձեռնմխելի կապիտալով պետական հիմնադրամ, որը կֆինանսավորի գիտական առաջնահերթությունների ուղղությամբ արտերկրյա առաջատար մասնագետների ՀՀ գիտական եւ բուհական համակարգերում մասնակի եւ ամբողջական ներգրավվածությամբ դասավանադումը եւ գիտական գործունեությունը։
- Որդեգրելու ենք գիտության կառավարման եւ ֆինանսավորման արդյունավետ մոդել: Սահմանելու ենք գիտության գերակա ուղղությունները՝ դրանք ծառայեցնելով երկրի անվտանգային եւ մրցակցային խնդիրներին, ռազմարդյունաբերական ոլորտին։
«Հայաստան» դաշինք
Հանրապետություն կուսակցություն
Կրթություն և գիտություն
- Հանրակրթական ուսուցողական ծրագրերը մշակել ազգային գիտակցության, անալիտիկ մտածողության, ռազմական նախնական պատրաստվածության հենասյուներով: Հանրակրթական ծրագրերը կվերանայվեն և հատուկ ուշադրություն կդարձվեն բնական գիտություններին և նման ուղղվածության կրթօջախների ստեղծմանը:
- Հանրակրթական հաստատություններում կրթության որակի բարելավում՝ դասագրքերի որակի բարձրացմամբ, կրթության ազգային չափորոշիչներին համապատասխանեցմամբ, դասարաններում աշակերտների թվի կրճատմամբ և ուսուցիչների թվի ավելացմամբ։
- Ապահովել լրացուցիչ մեխանիզմներ բուհերի անկախությունը ապահովելու համար:
- Դպրոցներում պետք է գործեն կառավարման խորհուրդներ, որոնք կմեծացնեն դպրոց-ծնող կապը:
- Համալսարանական ծրագրերը պետք է համապատասխանեն աշխատաշուկայի պահանջներին՝ փոփոխելով իրենց ուղենիշը տեսությունից դեպի հմտություններ: Պետք է ներդնել վարձատրվող աշխատանքային պրակտիկայի ինստիտուտը, որը կապահովի ոչ միայն ուսանողների մասնագիտական պատրաստվածության աճ, այլև կօգնի մշտապես պահել նորարարական մթնոլորտ ընկերություններում՝ ապահովելով նաև ուսանողների ճկուն գրաֆիկ դասընթացներին հաճախելու համար:
Կրթություն և գիտություն
«Հայաստան» դաշինք
- Վերանայելու ենք կրթության կառավարման եւ վերահսկման ողջ շղթան, հանրակրթության պետական եւ առարկայական չափորոշիչները, որդեգրելու ենք Հայաստանի զարգացմանն ուղղված կրթական մոդել։
- Որակյալ կրթություն ենք ապահովելու երկրի ողջ տարածքում, բացառելու ենք լեռնային, բարձրլեռնային եւ սահմանամերձ համայնքներում դպրոցների օպտիմալացումը: Նախադպրոցական կրթության հասանելիությունը հասցնելու ենք90-95 տոկոսի։
- Գյուղական համայնքներում ուսուցիչների պակասը լրացնելու եւ դպրոցական կրթության որակի բարձրացման համար կներդրվի այդ համայնքներում աշխատող ապագա ուսուցիչների սոցիալական երաշխիքների համակարգ:
- Մշակվելու եւ ներդնելու ենք հաջորդ սերնդի դպրոցական դասագրքերի եւ ուսումնամեթոդական նյութերի, այդ թվում՝ թվային, տեխնիկական եւ բովանդակային նոր չափորոշիչները, որոնք կապահովեն դասագրքերի կառուցվածքի եւ բովանդակության համապատասխանությունը աշակերտների տարիքին եւ գիտելիքներին:
- Մոտ ապագայում կապակենտրոնացվի եւ կթվայնացվի դպրոցների ավարտական քննությունների եւ ԲՈՒՀ-երի միասնական ընդունելության քննությունների անցկացման համակարգը։
- Վերանայելու ենք ԲՈՒՀ-երի կառավարման խորհուրդների ձեւավորման կարգերն ու չափանիշները։
- Մինչեւ 50 տոկոսով կավելացվեն բնագիտություն, տեխնոլոգիա, ճարտարագիտություն, մաթեմատիկա եւ հայագիտական ուղղություններով մասնագիտացումների ֆինանսավորումը մեկ ուսանողի մասով: Ընդհանուր առմամբ՝ հիմնովին վերանայվելու են ուսանողներին տրամադրվող ֆինանսական աջակցության բոլոր տեսակները՝ այդ աջակցության հասցեականությունը բարելավելու նպատակով։
- Արտոնություններ կսահմանվեն բարձր որակավորմամբ արտերկրյա մասնագետներին՝ ՀՀ գրանցում ունեցող գիտատեխնիկական կազմակերպություններում աշխատանքի վերցնելու դեպքերում։ Կձեւավորվի անձեռնմխելի կապիտալով պետական հիմնադրամ, որը կֆինանսավորի գիտական առաջնահերթությունների ուղղությամբ արտերկրյա առաջատար մասնագետների ՀՀ գիտական եւ բուհական համակարգերում մասնակի եւ ամբողջական ներգրավվածությամբ դասավանադումը եւ գիտական գործունեությունը։
- Որդեգրելու ենք գիտության կառավարման եւ ֆինանսավորման արդյունավետ մոդել: Սահմանելու ենք գիտության գերակա ուղղությունները՝ դրանք ծառայեցնելով երկրի անվտանգային եւ մրցակցային խնդիրներին, ռազմարդյունաբերական ոլորտին։
Հանրապետություն կուսակցություն
- Հանրակրթական ուսուցողական ծրագրերը մշակել ազգային գիտակցության, անալիտիկ մտածողության, ռազմական նախնական պատրաստվածության հենասյուներով: Հանրակրթական ծրագրերը կվերանայվեն և հատուկ ուշադրություն կդարձվեն բնական գիտություններին և նման ուղղվածության կրթօջախների ստեղծմանը:
- Հանրակրթական հաստատություններում կրթության որակի բարելավում՝ դասագրքերի որակի բարձրացմամբ, կրթության ազգային չափորոշիչներին համապատասխանեցմամբ, դասարաններում աշակերտների թվի կրճատմամբ և ուսուցիչների թվի ավելացմամբ։
- Ապահովել լրացուցիչ մեխանիզմներ բուհերի անկախությունը ապահովելու համար:
- Դպրոցներում պետք է գործեն կառավարման խորհուրդներ, որոնք կմեծացնեն դպրոց-ծնող կապը:
- Համալսարանական ծրագրերը պետք է համապատասխանեն աշխատաշուկայի պահանջներին՝ փոփոխելով իրենց ուղենիշը տեսությունից դեպի հմտություններ: Պետք է ներդնել վարձատրվող աշխատանքային պրակտիկայի ինստիտուտը, որը կապահովի ոչ միայն ուսանողների մասնագիտական պատրաստվածության աճ, այլև կօգնի մշտապես պահել նորարարական մթնոլորտ ընկերություններում՝ ապահովելով նաև ուսանողների ճկուն գրաֆիկ դասընթացներին հաճախելու համար: