«Լուսավոր Հայաստան» կուսակցություն logo
«Լուսավոր Հայաստան» կուսակցություն
«Քաղաքացու Որոշում» սոցիալ դեմոկրատական կուսակցություն logo
«Քաղաքացու Որոշում» սոցիալ դեմոկրատական կուսակցություն
Հանրային Կառավարում
  • Համակարգի վերահսկողությունը պետք է իրականացվի բացառապես պրոֆեսիանալ պետական լիազոր մարմնի կողմից և արտահայտվի երկու հիմնական ուղղություններով՝ ժամանակակից տեխնոլոգիաների հնարավորությունները առավելագույնս օգտագործելու համար անհրաժեշտ է նվազագույնի հասցնել սուբյեկտիվիզմը և իրապես ներդնել կորպորատիվ կառավարման համակարգ: 
  • Իրականացման, ազգային արժույթի էմիսիայի գործառույթներներից, դրանք պետք է վերապահվեն տարբեր պետական մարմինների: 
  • Պետության (պետական լիազոր մարմնի) և Համակարգի փոխհարաբերությունները պետք է բացառապես սահմանափակվեն գործող օրենսդրությամբ և տնտեսական շահագրգռվածությամբ: 
  • Պետք է տարանջատվեն համակարգի կառավարման ու վերահսկման պետական գործառույթները պետության դրամավարկային քաղաքականության մշակման ու
  • Օրենսդրության պահպանում։
  • Գլոբալ (համակարգային) ռիսկերի բացահայտում և կառավարում:
  • Մշակելու ենք թափանցիկ, հասկանալի, հասանելի և արդյունավետ երիտասարդական քաղաքականության, որը նախագծված կլինի երիտասարդների համար, երիտասարդների կողմից եւ հաշվի առնելով երիտասարդների պատկերացումներն իրենց եւ երկրի ապագայի մասին՝ հիմվելով երիտասարդակենտրոն զարգացման և ուղիղ ժողովրդավարության սկզբունքների վրա: 
  • Նախատեսում ենք բարեփոխումների համակարգման գործառույթը և ինստիտուտը առանձնացնել ամենօրյա կառավարման գործառույթների ինստիտուտներից։ 

Ձևավորելու ենք բարեփոխումների նախագծման,  ներդրման և համակարգման բացառիկ լիազորություններով օժտված մարմին,  որը՝

  • չի մասնակցի ամենօրյա կառավարման գործընթացին,
  • չի լինի ոլորտային գերատեսչությունների ենթակայության տակ, այլ կհամակարգվի բարեփոխումները համակարգող փոխվարչապետի կողմից, որը չի զբաղվում այլ ոլորտների ամենօրյա կառավարամբ,
  • կունենա առանձին բյուջե և գործունեության ծրագիր, որը կհաստատվի կառավարության ծրագրի և պետական բյուջեի հետ մեկտեղ,
  • կունենա փոքրաթիվ, լավ վարձատրվող և փորձառու անձնակազմ՝ ըստ բարեփոխման ենթակա ոլորտների և պայմանագրային կամ առանձին թեմաների վերաբերյալ խորհրդատուներ՝ հասարակական հիմունքներով,
  • կդառնա ներառման հարթակ սփյուռքի հայ մասնագետների և նրանց փորձառության համար,
  • կնախագծի, կներդնի և կհամակարգի բարեփոխումները պետական կառավարման համակարգում։
  • Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիներին ենք վերադարձնելու ներառական գործընթացով բարձր լեգիտիմություն ունեցող, պարզ, մատչելի և անվտանգությունը երաշխավորող ՀՀ սահմանդրության ընդունման իրավունքը:  
  • Առանձնակի ուշադրություն է դարձվելու միավորման իրավունքին, դրա զարգացմանը և ինստիտուտների ներդմանը։ 
  • Անհրաժեշտ է նպաստել խտրականության բացակայությանը, գենդերային հավասարությանը և հնարավորությունների հավասարությանը բոլորի համար՝ անհատական, ընտանեկան, աշխատանքային և հասարակական կյանքի ոլորտներում: Միայն այդ դեպքում հնարավոր կլինի Հայաստանի բնակչության ողջ ներուժը օգտագործել հասարակության բարօրության համար:
Հանրային Կառավարում
«Լուսավոր Հայաստան» կուսակցություն logo
«Լուսավոր Հայաստան» կուսակցություն
  • Համակարգի վերահսկողությունը պետք է իրականացվի բացառապես պրոֆեսիանալ պետական լիազոր մարմնի կողմից և արտահայտվի երկու հիմնական ուղղություններով՝ ժամանակակից տեխնոլոգիաների հնարավորությունները առավելագույնս օգտագործելու համար անհրաժեշտ է նվազագույնի հասցնել սուբյեկտիվիզմը և իրապես ներդնել կորպորատիվ կառավարման համակարգ: 
  • Իրականացման, ազգային արժույթի էմիսիայի գործառույթներներից, դրանք պետք է վերապահվեն տարբեր պետական մարմինների: 
  • Պետության (պետական լիազոր մարմնի) և Համակարգի փոխհարաբերությունները պետք է բացառապես սահմանափակվեն գործող օրենսդրությամբ և տնտեսական շահագրգռվածությամբ: 
  • Պետք է տարանջատվեն համակարգի կառավարման ու վերահսկման պետական գործառույթները պետության դրամավարկային քաղաքականության մշակման ու
  • Օրենսդրության պահպանում։
  • Գլոբալ (համակարգային) ռիսկերի բացահայտում և կառավարում:
«Քաղաքացու Որոշում» սոցիալ դեմոկրատական կուսակցություն logo
«Քաղաքացու Որոշում» սոցիալ դեմոկրատական կուսակցություն
  • Մշակելու ենք թափանցիկ, հասկանալի, հասանելի և արդյունավետ երիտասարդական քաղաքականության, որը նախագծված կլինի երիտասարդների համար, երիտասարդների կողմից եւ հաշվի առնելով երիտասարդների պատկերացումներն իրենց եւ երկրի ապագայի մասին՝ հիմվելով երիտասարդակենտրոն զարգացման և ուղիղ ժողովրդավարության սկզբունքների վրա: 
  • Նախատեսում ենք բարեփոխումների համակարգման գործառույթը և ինստիտուտը առանձնացնել ամենօրյա կառավարման գործառույթների ինստիտուտներից։ 

Ձևավորելու ենք բարեփոխումների նախագծման,  ներդրման և համակարգման բացառիկ լիազորություններով օժտված մարմին,  որը՝

  • չի մասնակցի ամենօրյա կառավարման գործընթացին,
  • չի լինի ոլորտային գերատեսչությունների ենթակայության տակ, այլ կհամակարգվի բարեփոխումները համակարգող փոխվարչապետի կողմից, որը չի զբաղվում այլ ոլորտների ամենօրյա կառավարամբ,
  • կունենա առանձին բյուջե և գործունեության ծրագիր, որը կհաստատվի կառավարության ծրագրի և պետական բյուջեի հետ մեկտեղ,
  • կունենա փոքրաթիվ, լավ վարձատրվող և փորձառու անձնակազմ՝ ըստ բարեփոխման ենթակա ոլորտների և պայմանագրային կամ առանձին թեմաների վերաբերյալ խորհրդատուներ՝ հասարակական հիմունքներով,
  • կդառնա ներառման հարթակ սփյուռքի հայ մասնագետների և նրանց փորձառության համար,
  • կնախագծի, կներդնի և կհամակարգի բարեփոխումները պետական կառավարման համակարգում։
  • Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիներին ենք վերադարձնելու ներառական գործընթացով բարձր լեգիտիմություն ունեցող, պարզ, մատչելի և անվտանգությունը երաշխավորող ՀՀ սահմանդրության ընդունման իրավունքը:  
  • Առանձնակի ուշադրություն է դարձվելու միավորման իրավունքին, դրա զարգացմանը և ինստիտուտների ներդմանը։ 
  • Անհրաժեշտ է նպաստել խտրականության բացակայությանը, գենդերային հավասարությանը և հնարավորությունների հավասարությանը բոլորի համար՝ անհատական, ընտանեկան, աշխատանքային և հասարակական կյանքի ոլորտներում: Միայն այդ դեպքում հնարավոր կլինի Հայաստանի բնակչության ողջ ներուժը օգտագործել հասարակության բարօրության համար: